מה בפורטל?

הפעלה להצלת הכינרת

נושא החיסכון במים בישראל הופך דחוף יותר ויותר. על מנת לחבר את הילדים למצוקה של הכינרת ההולכת ומצטמצמת – כדאי ליצור עם הילדים הפעלה בנושא. יהלי גרינשפון הכינה פרסומת לחיסכון במים בישראל תחת הסלוגן שהמציאה: "אנחנו 8 מיליון, הכינרת אחת". ראו דוגמא והפעילו את הילדים – תתפלאו כמה יצירתיות תגלו  

יהלי גרינשפון 06.01.19

 

התבקשנו ליצור פרסומת לנושא המים בישראל. היה לי כיף לצייר פרסומת קומיקס להצלת הכינרת.

 

מטרות לפרסום מודעת החיסכון במים בישראל 

מטרה רעיונית – המטרה הרעיונית שלי כמפרסמת ומאיירת היתה להעביר רעיון לחיסכון בצורה יצירתית.

מטרה חברתית להעביר מסר לכל החברה הישראלית לחסוך במים כדי למנוע מצב לא טוב עבור כל החברה הישראלית. צריך לדעת שיש סוף לכנרת" ואם לא נחסוך במים – לא יישארו מים בישראל.

מטרה כלכלית – חיסכון במים חוסך גם הרבה כסף לאנשים, ובכל מקרה חבל לבזבז סתם.

 

אנחנו 8,000,000 והכינרת אחת!!!!

 

שאלה ותשובה: בחלק העליון כתבתי שאלה להתחלה: הכינרת סופית? השאלה מעוררת עניין ומסקרנת את הקהל.

התשובה בתחתית העמוד סופית: יש סוף לכינרת!

קומיקס: משני צידי המודעה ציירתי איש ואישה עם שיחת קומיקס, כל אחד מהם עונה על השאלה. האיש עונה: אנחנו 8,000,000. והאישה עונה: והכינרת אחת". יחד הם יוצרים סלוגן מנוגד שממחיש את ההבדל הגדול בין כמות האנשים לבין הכינרת שהיא אחת.

סימן 8/ סימן האינסוף – 2 בועות הדיבור של הקומיקס יוצרות את הספרה 8 (8 מיליון אנשים) וגם את סימן האינסוף כדי להראות את הכמות הרבה של האנשים מול הכינרת.

משקפי השמש – סימן האינסוף מופיע גם במשקפיים של השמש.

איור – איירתי את הכינרת עם הרבה אנשים בה.

 

מדיום המסר הפרסומי

המדיום הפרסומי של המודעה שעיצבתי יועבר כמודעה בעיתון. המודעה גדולה ולכן תתפרש על 2 עמודים להבלטה. כל המודעות שמתפרסמות באמצע העיתון על כפולת עמודים גדולות ובולטות, והנושא של בעיית המים בישראל חשוב מאוד ולכן כדאי להבליט אותו כמה שיותר.

 

סוגת המסר הפרסומי

בחרתי להציג את הפרסומת בצורת איור כדי להמחיש את כמות האנשים הרבה שגרה בישראל ובצד הנגדי את הכינרת האחת שמספקת לנו מים בישראל.

 

המוען המפרסם

קראתי לחברה שמפרסמת את המודעה על בעיית המים בישראל "מי יהלי" – חברה שמעודדת את כולם להשתמש במים בחוכמה, לחסוך מים ולא לבזבז כדי שהכינרת שהיא אחת תספיק לכולם.

 

הקהל

הפניתי את המודעה שלי לכל התושבים בישראל. בחרתי להציג מודעה זאת כדי שהיא תגיע לכולם (ילדים, נוער, גברים, נשים, נשים בהריון, חיילים,  ועוד..) וכולם יחסכו במים.

 

 

 

 

  • הפעלות

  • משחק נפש תאומה

  • יעל צמח-גרינשפון21.10.19

  • רוצים הפעלה קלה שלא מצריכה שום הכנה מוקדמת? מחפשים משחק חברתי שמתאים למשפחות, ליום הולדת, לחגים או לסתם ערב של ביחד? שחקו "נפש תאומה"
  • גילאי 10-13

  • תפריט לכל ארוחה

  • יעל צמח-גרינשפון25.10.19

  • למה כדאי להכין תפריט לכל ארוחה מיוחדת ולכל אירוח? לעיצוב השולחן, לתיאום ציפיות, למזכרת מרגשת ובעיקר לניהול מיד"ע! התיעוד יעזור לכם לגוון לפעם הבאה או לחזור על מאכלים מוצלחים שהאורחים אהבו! להתייעל עם יעל בשימור ותיעוד המידע, בחיסכון ובהקניית הערך של צרכנות נבונה לדור הבא

תגובות הקוראים


ללא תגובות

בניית אתרים - בניית אתרים