מה בפורטל?

הפעלה להצלת הכינרת

נושא החיסכון במים בישראל הופך דחוף יותר ויותר. על מנת לחבר את הילדים למצוקה של הכינרת ההולכת ומצטמצמת – כדאי ליצור עם הילדים הפעלה בנושא. יהלי גרינשפון הכינה פרסומת לחיסכון במים בישראל תחת הסלוגן שהמציאה: "אנחנו 8 מיליון, הכינרת אחת". ראו דוגמא והפעילו את הילדים – תתפלאו כמה יצירתיות תגלו  

יהלי גרינשפון 06.01.19

 

התבקשנו ליצור פרסומת לנושא המים בישראל. היה לי כיף לצייר פרסומת קומיקס להצלת הכינרת.

 

מטרות לפרסום מודעת החיסכון במים בישראל 

מטרה רעיונית – המטרה הרעיונית שלי כמפרסמת ומאיירת היתה להעביר רעיון לחיסכון בצורה יצירתית.

מטרה חברתית להעביר מסר לכל החברה הישראלית לחסוך במים כדי למנוע מצב לא טוב עבור כל החברה הישראלית. צריך לדעת שיש סוף לכנרת" ואם לא נחסוך במים – לא יישארו מים בישראל.

מטרה כלכלית – חיסכון במים חוסך גם הרבה כסף לאנשים, ובכל מקרה חבל לבזבז סתם.

 

אנחנו 8,000,000 והכינרת אחת!!!!

 

שאלה ותשובה: בחלק העליון כתבתי שאלה להתחלה: הכינרת סופית? השאלה מעוררת עניין ומסקרנת את הקהל.

התשובה בתחתית העמוד סופית: יש סוף לכינרת!

קומיקס: משני צידי המודעה ציירתי איש ואישה עם שיחת קומיקס, כל אחד מהם עונה על השאלה. האיש עונה: אנחנו 8,000,000. והאישה עונה: והכינרת אחת". יחד הם יוצרים סלוגן מנוגד שממחיש את ההבדל הגדול בין כמות האנשים לבין הכינרת שהיא אחת.

סימן 8/ סימן האינסוף – 2 בועות הדיבור של הקומיקס יוצרות את הספרה 8 (8 מיליון אנשים) וגם את סימן האינסוף כדי להראות את הכמות הרבה של האנשים מול הכינרת.

משקפי השמש – סימן האינסוף מופיע גם במשקפיים של השמש.

איור – איירתי את הכינרת עם הרבה אנשים בה.

 

מדיום המסר הפרסומי

המדיום הפרסומי של המודעה שעיצבתי יועבר כמודעה בעיתון. המודעה גדולה ולכן תתפרש על 2 עמודים להבלטה. כל המודעות שמתפרסמות באמצע העיתון על כפולת עמודים גדולות ובולטות, והנושא של בעיית המים בישראל חשוב מאוד ולכן כדאי להבליט אותו כמה שיותר.

 

סוגת המסר הפרסומי

בחרתי להציג את הפרסומת בצורת איור כדי להמחיש את כמות האנשים הרבה שגרה בישראל ובצד הנגדי את הכינרת האחת שמספקת לנו מים בישראל.

 

המוען המפרסם

קראתי לחברה שמפרסמת את המודעה על בעיית המים בישראל "מי יהלי" – חברה שמעודדת את כולם להשתמש במים בחוכמה, לחסוך מים ולא לבזבז כדי שהכינרת שהיא אחת תספיק לכולם.

 

הקהל

הפניתי את המודעה שלי לכל התושבים בישראל. בחרתי להציג מודעה זאת כדי שהיא תגיע לכולם (ילדים, נוער, גברים, נשים, נשים בהריון, חיילים,  ועוד..) וכולם יחסכו במים.

 

 

 

 

  • הפעלות

  • חידון יום הולדת

  • יעל צמח-גרינשפון16.12.18

  • אם נראה לכם שמכיתה ד' כבר אי אפשר להפעיל את הילדים – זו בדיוק כתבה בשבילכם! יעל צמח-גרינשפון הכינה חידון מתאריכי יום ההולדת של ילדי כיתה ז' וגילתה כמה מרתק אותם להתעסק עם תאריכים, מספרים ועובדות היסטוריות. רעיונות להכנת החידון בהתאמה לכיתה – מתאים לפעולות גיבוש בכיתה, בתנועת נוער ובכל סיטואציה של קבוצה שרוצים לגבש. ויש אפשרות לרכוש את המצגת הפתוחה לעריכה

תגובות הקוראים


ללא תגובות

בניית אתרים - בניית אתרים