מה בפורטל?

הפעלה להצלת הכינרת

נושא החיסכון במים בישראל הופך דחוף יותר ויותר. על מנת לחבר את הילדים למצוקה של הכינרת ההולכת ומצטמצמת – כדאי ליצור עם הילדים הפעלה בנושא. יהלי גרינשפון הכינה פרסומת לחיסכון במים בישראל תחת הסלוגן שהמציאה: "אנחנו 8 מיליון, הכינרת אחת". ראו דוגמא והפעילו את הילדים – תתפלאו כמה יצירתיות תגלו  

יהלי גרינשפון 06.01.19

 

התבקשנו ליצור פרסומת לנושא המים בישראל. היה לי כיף לצייר פרסומת קומיקס להצלת הכינרת.

 

מטרות לפרסום מודעת החיסכון במים בישראל 

מטרה רעיונית – המטרה הרעיונית שלי כמפרסמת ומאיירת היתה להעביר רעיון לחיסכון בצורה יצירתית.

מטרה חברתית להעביר מסר לכל החברה הישראלית לחסוך במים כדי למנוע מצב לא טוב עבור כל החברה הישראלית. צריך לדעת שיש סוף לכנרת" ואם לא נחסוך במים – לא יישארו מים בישראל.

מטרה כלכלית – חיסכון במים חוסך גם הרבה כסף לאנשים, ובכל מקרה חבל לבזבז סתם.

 

אנחנו 8,000,000 והכינרת אחת!!!!

 

שאלה ותשובה: בחלק העליון כתבתי שאלה להתחלה: הכינרת סופית? השאלה מעוררת עניין ומסקרנת את הקהל.

התשובה בתחתית העמוד סופית: יש סוף לכינרת!

קומיקס: משני צידי המודעה ציירתי איש ואישה עם שיחת קומיקס, כל אחד מהם עונה על השאלה. האיש עונה: אנחנו 8,000,000. והאישה עונה: והכינרת אחת". יחד הם יוצרים סלוגן מנוגד שממחיש את ההבדל הגדול בין כמות האנשים לבין הכינרת שהיא אחת.

סימן 8/ סימן האינסוף – 2 בועות הדיבור של הקומיקס יוצרות את הספרה 8 (8 מיליון אנשים) וגם את סימן האינסוף כדי להראות את הכמות הרבה של האנשים מול הכינרת.

משקפי השמש – סימן האינסוף מופיע גם במשקפיים של השמש.

איור – איירתי את הכינרת עם הרבה אנשים בה.

 

מדיום המסר הפרסומי

המדיום הפרסומי של המודעה שעיצבתי יועבר כמודעה בעיתון. המודעה גדולה ולכן תתפרש על 2 עמודים להבלטה. כל המודעות שמתפרסמות באמצע העיתון על כפולת עמודים גדולות ובולטות, והנושא של בעיית המים בישראל חשוב מאוד ולכן כדאי להבליט אותו כמה שיותר.

 

סוגת המסר הפרסומי

בחרתי להציג את הפרסומת בצורת איור כדי להמחיש את כמות האנשים הרבה שגרה בישראל ובצד הנגדי את הכינרת האחת שמספקת לנו מים בישראל.

 

המוען המפרסם

קראתי לחברה שמפרסמת את המודעה על בעיית המים בישראל "מי יהלי" – חברה שמעודדת את כולם להשתמש במים בחוכמה, לחסוך מים ולא לבזבז כדי שהכינרת שהיא אחת תספיק לכולם.

 

הקהל

הפניתי את המודעה שלי לכל התושבים בישראל. בחרתי להציג מודעה זאת כדי שהיא תגיע לכולם (ילדים, נוער, גברים, נשים, נשים בהריון, חיילים,  ועוד..) וכולם יחסכו במים.

 

 

 

 

  • הפעלות

  • חפש את המטמון ביתי

  • מערכת "את זה"20.06.19

  • ורד ארויו מגישה את המדריך המלא להכנת "חפש את המטמון" ביתי, על פי ניסיונה עם שלושת ילדיה וחבריהם במהלך השנים. המדריך כולל רשימת רעיונות למקומות מסתור וכן רעיונות למשימות שאפשר לשלב בכל גיל, ויש גם פתקים מוכנים להדפסה, ואפילו פתקים עם תמונות רהיטים לגיל הרך. מתאים להפעלות של בית חם/בית מארח
  • הפעלות חינוכיות

  • הפעלות לילדים לחג שבועות

  • מערכת "את זה"23.05.19

  • יש שפע של נושאים להפעלות לילדים לכבוד חג השבועות – יצירות מקרטוני חלב ומוצריו, הפעלות להכרת סיפורי התורה, מעמד הר סיני ועשרת הדיברות, משחקים להדפסה ודפי העשרה להכרת ירקות ופירות ארצנו, קישוט סלסילות, זרי ראש וסידורי פרחים לכבוד חג הביכורים, מתכונים של מאכלים חלביים הנאכלים כמיטב המסורת בחג הלבן, ועוד. הכל לכבוד שבועות עם הילדים
  • גילאי 6-10

  • צעצועי אנונימה

  • מערכת "את זה"15.09.19

  • חברת "אנונימה", יבואנית ומשווקת בישראל של להיטי צעצועים ומבחר ענק של מוצרי ילדים מהמותגים המובילים בעולם, משיקה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי מגוון סדרות אספנות של דמויות, בובות וצעצועים של הלהיטים העולמיים – micro wheels, foodie roos,  BFF – Best furry friends, ו- cutie stix

תגובות הקוראים


ללא תגובות

בניית אתרים - בניית אתרים