• VIP
  • מה בפורטל?

    • גילאי 2-3

    • ילדים לומדים לרכוב על אופניים

    • מערכת "את זה"30.09.19

    • ביום הכיפורים הכבישים ריקים, וזו הזדמנות נפלאה לתרגל את יכולת הרכיבה על האופניים. כיצד מלמדים את הילד לרכוב על אופניים? איך מתמודדים עם ילד ש"לא רוצה לרכוב" או שכבר הגיע לגיל 10 ומתבייש שיראו אותו לומד? מריאן מונטיליה, מורה מנוסה לרכיבה על אופניים מעניקה טיפים. צריך אופניים, קסדה וחיוך
    • גילאי 3-6

    • המוטוריקה העדינה – אבן היסוד של ההתפתחות

    • יעל צמח-גרינשפון24.04.19

    •  מה הקשר בין עבודה בעיסת נייר, אחיזת עיפרון באופן נכון, גזירה, השחלת חרוזים ואפילו אכילה בכפית? כל הפעולות הללו קשורות לצירוף הפלא "מוטוריקה עדינה" – אחת המיומנויות הבסיסיות שנרכשות כבר בשנת החיים הראשונה לחיי הילד ומשפיעה על כל הפעולות היומיומיות במהלך חייו. מה חשיבותה, למה היא קשורה, איך מזהים קשיים בהתפתחותה ובעיקר – איך משפרים אותה?
    • גילאי 6-10

    • חשיבות משחק הבאולינג

    • מערכת "את זה"31.07.13

    • "משחק הבאולינג המוכר טומן בחובו גם אפשרויות לגיבוש חברתי ומשפחתי, שיפור מיומנויות מוטוריות וטכניקות חשיבה ולמידה וכמובן – גורם למצב רוח טוב", אומרת יעל לב-אור, מרפאה בעיסוק, יועצת לרשת "ארבל באולינג" ומפרטת את החשיבות הרבה של משחק הבאולינד להתפתחות הילדים. הערך החשוב ביותר הוא כיף והנאה לכל המשפחה, אז קחו נעלי באולינג ועלו על "המגרש"!
    • גילאי 10-13

    • חשיבות לימוד הריקוד

    • מערכת "את זה"24.07.13

    • "הריקוד הוא סוג של תודה, התמסרות, הוויה קיומית. הוא זה המחבר בין הגברים, הנשים, הילדים וכל המשפחה. מיקי אינהורן-נלקנבאום מביאה סקירה היסטורית על ריקודים, מבררת למה חשוב לרקוד ומפרטת במדריך פרקטי איך מעודדים ילדים לריקודים. לקראת פסטיבל כרמיאל 2014
    • פורטל "את זה" – למה איך ומה

    •  

    • מערכת "את זה"20.03.20

    • למה אנחנו עושים את זה? איך אנחנו עושים את זה? ובעיקר תודה גדולה לאלפי גולשינו הנאמנים שמצביעים באמצעות האצבעות כבר 10 שנים ומעודדים אותנו ליצור תכנים מעניינים להעשרת הילדים! מוזמנים לשתף, ויש גם מצגת צבעונית ….. 
    בניית אתרים - בניית אתרים