• VIP
  • מה בפורטל?

    הילדים הם שגרירי הפרסום שלנו!

    "אפשר ללמד את הילדים כל נושא חשוב בדרך חווייתית", אומרת יעל צמח-גרינשפון, המנכ"לית של פורטל התוכן המקצועי להורים וילדים "את זה" (www.etze.co.il) ומפרטת בליווי דוגמאות איך עושים את זה באמצעות קמפיין תוכן מקצועי

    יעל צמח-גרינשפון 23.01.12

    זוכרים את חגורת הבטיחות שחגרתם בפעם הראשונה? לפני יותר מ-30 שנה לא היה חוק שחייבים לחגור חגורות בטיחות מאחור, אבל ברגע שעבר החוק, הוטמע ההרגל שהפך להיות כלל ברזל אוטומטי עבור כולנו, בעיקר דרך הילדים.

    משרד התחבורה הצליח לערוך שינויי בהרגלים של ההורים המבוגרים, באמצעות קמפיין שבו הקהל התקשורתי הם הילדים. פרסום המסר "מקליק מי שמקליק ראשון" במדיות שמתמחות בילדים ונצרכות על ידי ילדים.

    במהלך קידום המסר במערכת החינוך, החל מגני ילדים וכלה בבתי הספר התיכון ערכו הדגמות והסברים על חשיבות חגורת הבטיחות. על מנת לשמר את השינוי ההתנהגותי לאורך זמן, שוב באמצעות הילדים, הופקו קליפים בהם ילדים שחוגרים חגורת בטיחות הם מלך ומלכה. המסרים הועברו בקליפים עם מוזיקה קליטה ותוכן מעולמות התוכן של הילדים. כלומר, השיחה התקשורתית שהתנהלה ומתנהלת עד היום מול הילדים ובשפתם, היוותה הצלחה שאין לה עוררין. הקידום בצורה זו הוכיח כי ההצלחה אינה בהעברת המסר בלבד, אלא ממש בהטמעה ובשינוי הרגלי התנהגות.

    אין ספק שהילדים, הדור הבא הם הנכס שבונה את העולם שלנו, ויותר אין ספק בכך שאם ננתב אותם לעבר הכרת נושאים חשובים והרגלים נכונים נבטיח שהעולם יהיה טוב יותר ונכון יותר. זהו בעצם התפקיד הבסיסי של ההורים, הגננות, המורים, המדריכים, כל מי שבא במגע עם ילדים.

    איך מטמיעים בילדים הרגלים נכונים?

    מחקרים מוכיחים כי הלימוד באמצעים חווייתיים הוא אפקטיבי יותר!

    אם מעבירים לילדים נושא מסוים דרך התנסות חווייתית, טיול, משחק, הפעלה, דף עבודה צבעוני, סיפור מרתק או קלטת – הילד יקלוט ויפנים לאורך זמן.

    ניקח לדוגמא את נושא התזונה הנכונה – זהו הנושא השנתי שנבחר על ידי משרד החינוך בשנת הלימודים הנוכחית. לצד השיעורים הפרונטליים וההסברים המדעיים הכוללים הבאת מחקרים כמה בריא לאכול מה וכמה, כדאי לחשוף את הילדים למאכלים בריאים בדרכים נוספות.

    פורטל התוכן המקצועי להורים "את זה" שם לעצמו מטרה לתרום בהעברת תכנים לילדים באמצעים חווייתיים. כדוגמא, יש דרכים חווייתיות רבות להעביר לילדים את חשיבותו של האוכל הבריא: באמצעות דפי עבודה צבעוניים, יצירה עם הילדים, בישול ואפייה של מאכלים בריאים, ספרי ילדים, סדנאות, הצגות, ועוד הפעלות מקוריות.

    קמפיין תוכן שיווקי

    פורטל הורים וילדים "את זה" בנוי על תפיסה שאפשר לחנך וללמד את הילדים נושאים חשובים בדרך חווייתית של יצירה ועבודות יד, טיולים, הפעלות, שעשועי מדע, משחקים להדפסה, דפי העשרה ועוד. כל נושא מקבל במה ברמה של תחקיר יסודי, עיצוב מקורי של משחקים להדפסה, דפי העשרה, רעיונות להפעלה ועוד.

    בהמשך לתפיסת התוכן של הפורטל, מאפשר הפורטל למותגים איכותיים להיחשף באמצעות תוכן שיווקי. הקמפיין בפורטל "את זה" נבנה סביב עולמות התוכן של המותג והמסר שמעוניינים להעביר, תוך התייחסות לעולמות התוכן החשובים שהם חלק מקווי האני מאמין של הפורטל, המותג כנותן חסות מקבל חשיפה בתוך התוכן.

    לדוגמא: המותג כחלק ממשחק להורדה, חלק מכתבת תוכן, מוצר חדש, כתבות תוכן שיווקי בווידיאו. בכתבות הווידיאו מעבירים לגולשים תוכן מעניין ורלבנטי להורים תוך חשיפת שימוש במותג. כדוגמא: כתבת וידיאו בנושא עיסויי גוף לילדים, הכתבה תלווה בהדגמה עם מותג המפרסם .

    לסיכום: ברגע שהופכים להיות הורים, עולמות התוכן מתרחבים מאוד והילדים הופכים להיות חלק חשוב בחיינו. מניסיון קודם של מפרסמים בהחדרת מותגים באמצעות ילדים ניתן לראות בהחדרת תוכן באמצעות הילדים הצלחה רבה.

    הילדים הם למעשה שגרירי פרסום קטנים שבלי לשים לב, קובעים לנו הרבה דברים המשפיעים על חיינו. החדרת מסרים בקרב הורים באמצעות ילדים בדרך חווייתית הינה אפקטיבית ומוצלחת לאורך זמן !

    • כל הגילאים

    • המרכז להכשרה לחיים האמיתיים

    • מערכת "את זה"12.11.24

    • המרכז להכשרה לחיים האמיתיים הוקם במטרה להעניק כלים יישומיים להטמעת ערכים, מיומנויות וידע במטרה להכשיר את הדור הבא לחיים האמיתיים במרחב הפיזי והדיגיטלי. המרכז נותן שירותי ייעוץ והכוונה, הרצאות וסדנאות, שיעורים פרטיים, אתרי תוכן ומוצרים חינוכיים – חוברות, משחקים וקורסים דיגיטליים. כל הפרטים וגם המלצות! 

    תגובות הקוראים


    ללא תגובות

    בניית אתרים - בניית אתרים